• Rozpoznanie stanów zagrożenia życia
• Prawidłowe wezwanie pomocy
• Jak prowadzić rozmowę z wystraszonym dzieckiem
• SIDS – śmierć łóżeczkowa
• Nieurazowe stany zagrożenia życia (zadławienia, omdlenia, astma itp.)
• Usuwanie ciał obcych z oka, nosa itp.
• Prowadzenie RKO u noworodków, niemowlaków i dzieci
• Postępowanie po połknięciu substancji chemicznych
• Użądlenia, ukąszenia, ugryzienia – jak postępować
• Tamowanie krwotoków, opatrywanie ran i urazów
• Rozpoznanie stanów zagrożenia życia
• Prawidłowe wezwanie pomocy
• Jak prowadzić rozmowę z wystraszonym dzieckiem
• Nieurazowe stany zagrożenia życia (zadławienia, omdlenia, astma itp.)
• Postępowanie z dzieckiem nieprzytomnym
• Prowadzenie RKO u dzieci
• Nauka korzystania z AED w trakcie prowadzenia czynności ratunkowych
• Tamowanie krwotoków, opatrywanie ran i urazów
• Rozpoznanie stanów zagrożenia życia
• Prawidłowe wezwanie pomocy
• Nieurazowe stany zagrożenia życia (zadławienia, omdlenia, astma itp.)
• Postępowanie z osobą nieprzytomną
• Prowadzenie RKO u dzieci
• Nauka korzystania z AED w trakcie prowadzenia czynności ratunkowych
• Tamowanie krwotoków, opatrywanie ran i urazów
• Narkotyki wśród uczniów – omówienie i specyfika najczęściej spotykanych substancji psychoaktywnych, rozpoznawanie oraz różnicowanie, postępowanie z dzieckiem po spożyciu substancji psychoaktywnych